"Амулет" -  служба безопасности, охрана, юридические услуги, системы безопасности

"Амулет" - безопасность бизнеса, охрана, юридическая поддержка
Рецензия

Сборник статей «Сonference and Trade Show Intelligence»

Книга предназначена как для профессионалов КР, так и для тех, кто занят проведением выставок и конференций. Она углубляет познания в деле сбора информации на массовых мероприятиях. Овладение искусством общения с людьми во время работы выставок и конференций позволяет заглянуть в новые, зарождающиеся рынки, ознакомиться с новейшими продуктами, планами и намерениями конкурентов, с новыми технологиями, пополнить базу клиентов.

Сборник состоит из шести разделов, в каждом – несколько глав. Сначала – общая, предварительная информация о разведке на выставке или конференции. Затем подробный разбор всех трех основных этапов реализации проекта КР: подготовка, работа на выставке (конференции), анализ и отчет по завершении мероприятия.

Каждый из разделов сборника написан признанными специалистами КР.

Подробнее о книге, ее цене и условиях приобретении смотрите на сайте международной организации профессионалов КР:
https://scip.site-ym.com/store/ViewProduct.aspx?id=5129490

Table of Contents
Overview
What is Competitive Intelligence and How Does This Relate to Conferences and Trade Shows? Jonathan Calof        
Trade Show Intelligence: Making the Most of It. Vernon Prior            
Engineering Engineers: How to Develop a Trade Show Intelligence Process.  J. P Ratajczak  
                  
Pre-Show Preparation
Preparing the CEO for a Conference or Trade Show. William West           
What to Do Before the Show. Brian Soth   

At the Show
Mining Conference Materials - Ways to Strike Gold with Secondary Sources.  Alison Bourey
On Site Tools and Techniques for Primary Information Gathering.  Anne Barron
Elicitation - A Critical Part of Your Trade Show Tool Kit.  John Nolan
The Human Element of Intelligence Gathering at Trade Shows and Conventions.  Krista Davies
How to Execute a Trade Show Intelligence Plan.  Arjan Singh, Jodie Peake, and Leonard Fuld

After the Show
Multi-Year Trade Show Attendance and Its Impact on Intelligence Gathering. Daniel Himelfarb
Communicating the Value of Trade Shows to Decision-Makers.  Joseph Goldberg and Tim Barak
Build on Show Interactions - Leverage Your  Contact Network.  Eric Glitman    

Special Topics
Going Solo: Sharpen Your Trade Show Collection Skills.  Ellen Naylor
Solo CI Trade Show Collection. Kathrine Hayes                    
The Ethics of Trade Show Intelligence. Toni Wilson
Ethical Guidelines for Trade Shows. Richard Horowitz       
Trade Show Counter-Intelligence. Geary Soska
Counter-Intelligence at Trade Shows. Jonathan Calof
Conference and Trade Show Intelligence for Government. Jonathan Calof
Key Intelligence Topics. Jan Herring
Competitive Technical Intelligence at Trade Shows and Professional Meetings. Jay Paap
Connecting the Dots: Drawing Actionable Conclusions from Conference and Trade Show Intelligence
Gathering.  Kenneth Sawka
A Conference and Trade Show Intelligence Methodology. Peter McKenney
Trade Show Intelligence Case Study. Kirk Tyson    

вернуться назад

© "АМУЛЕТ" 2003 г. Тел/Факс.(495) 614-40-60, 614-41-60, Е-mail:sb@amulet-group.ru