Рецензия
Сборник статей «Сonference and Trade Show Intelligence»
Книга предназначена как для профессионалов КР, так и для тех, кто занят проведением выставок и конференций. Она углубляет познания в деле сбора информации на массовых мероприятиях. Овладение искусством общения с людьми во время работы выставок и конференций позволяет заглянуть в новые, зарождающиеся рынки, ознакомиться с новейшими продуктами, планами и намерениями конкурентов, с новыми технологиями, пополнить базу клиентов.
Сборник состоит из шести разделов, в каждом – несколько глав. Сначала – общая, предварительная информация о разведке на выставке или конференции. Затем подробный разбор всех трех основных этапов реализации проекта КР: подготовка, работа на выставке (конференции), анализ и отчет по завершении мероприятия.
Каждый из разделов сборника написан признанными специалистами КР.
Подробнее о книге, ее цене и условиях приобретении смотрите на сайте международной организации профессионалов КР: https://scip.site-ym.com/store/ViewProduct.aspx?id=5129490
Table of Contents Overview What is Competitive Intelligence and How Does This Relate to Conferences and Trade Shows? Jonathan Calof Trade Show Intelligence: Making the Most of It. Vernon Prior Engineering Engineers: How to Develop a Trade Show Intelligence Process. J. P Ratajczak Pre-Show Preparation Preparing the CEO for a Conference or Trade Show. William West What to Do Before the Show. Brian Soth
At the Show Mining Conference Materials - Ways to Strike Gold with Secondary Sources. Alison Bourey On Site Tools and Techniques for Primary Information Gathering. Anne Barron Elicitation - A Critical Part of Your Trade Show Tool Kit. John Nolan The Human Element of Intelligence Gathering at Trade Shows and Conventions. Krista Davies How to Execute a Trade Show Intelligence Plan. Arjan Singh, Jodie Peake, and Leonard Fuld
After the Show Multi-Year Trade Show Attendance and Its Impact on Intelligence Gathering. Daniel Himelfarb Communicating the Value of Trade Shows to Decision-Makers. Joseph Goldberg and Tim Barak Build on Show Interactions - Leverage Your Contact Network. Eric Glitman
Special Topics Going Solo: Sharpen Your Trade Show Collection Skills. Ellen Naylor Solo CI Trade Show Collection. Kathrine Hayes The Ethics of Trade Show Intelligence. Toni Wilson Ethical Guidelines for Trade Shows. Richard Horowitz Trade Show Counter-Intelligence. Geary Soska Counter-Intelligence at Trade Shows. Jonathan Calof Conference and Trade Show Intelligence for Government. Jonathan Calof Key Intelligence Topics. Jan Herring Competitive Technical Intelligence at Trade Shows and Professional Meetings. Jay Paap Connecting the Dots: Drawing Actionable Conclusions from Conference and Trade Show Intelligence Gathering. Kenneth Sawka A Conference and Trade Show Intelligence Methodology. Peter McKenney Trade Show Intelligence Case Study. Kirk Tyson
© "АМУЛЕТ" 2003 г. Тел/Факс.(495) 614-40-60, 614-41-60,
Е-mail:sb@amulet-group.ru
|